Bestilling og levering
Har du fundet en Larsen Odense vare, som du bare må eje? Fantastisk!
Vælg nu en farve og/eller størrelse, og klik på ‘tilføj til indkøbskurv’.
Selvfølgelig kan du fortsætte med at shoppe; du kan altid vende tilbage til din indkøbskurv ved at klikke på 'shopping bag ikonet' øverst til højre.
Bemærk: Hvis varer ligger i din indkøbskurv, betyder det ikke, at de er reserveret.
Er du færdig med at shoppe? Så er det tid til at afslutte din bestilling. Klik på 'shopping bag ikonet' øverst til højre for at gå til dine Larsen Odense varer. På den næste side kan du eventuelt justere antallet. Klik derefter på knappen 'Gå til kassen'. Nu kommer du til checkout-siden, hvor du nemt kan udfylde alle dine oplysninger på én side.
Bemærk: Efter du har afsluttet din bestilling, kan du ikke længere ændre den, da din ordre straks bliver behandlet, så du kan modtage den hurtigst muligt.
1. HVAD ER FRAGTOMKOSTNINGERNE?
Larsen Odense dækker fragtomkostningerne. Du betaler altså ikke for fragt.
Fragtomkostninger for at returnere din vare skal du dog selv betale.
2. KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?
Ja, vi sender alle dine varer med Track & Trace. Du kan følge din bestilling via ordrestatussiden, linket til denne får du via en e-mail, når din ordre er afsendt.
Det kan tage lidt tid, før Track & Trace-statussen er tilgængelig.
3. HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
Larsen Odense stræber efter hurtig levering af produkterne. Hvis du bestiller på hverdage før kl. 15.00, bestræber vi os på at behandle din ordre samme dag. Mange af vores varer sendes direkte fra vores leverandører, hvilket betyder, at den gennemsnitlige leveringstid er 10 - 15 hverdage.
4. JEG ER IKKE HJEMME UNDER LEVERINGEN, HVAD NU?
Hvis din pakke ikke kan leveres, vil den ligge og vente på dig i 7 dage på en Postnord-lokation. Du modtager en notifikation fra chaufføren med afhentningsstedet. Efter disse 7 dage sender Postnord pakken tilbage til vores lager.
5. FORKERT ADRESSE
Det er kundens ansvar at sikre, at den oplyste leveringsadresse er korrekt. Vi gør vores bedste for at fremskynde behandlingen og forsendelsen, så der altid er et lille vindue til at rette en forkert leveringsadresse. Kontakt os straks, hvis du mener, at du har angivet en forkert leveringsadresse.
6. MISTET ELLER STJÅLET PAKKE
Vi er ikke ansvarlige for mistede eller stjålne pakker. Hvis din Track & Trace angiver, at din pakke er leveret på din adresse, men du alligevel ikke har modtaget din ordre, bedes du venligst meddele dette; 14 dage efter den angivne leveringsdato vil Postnord starte en undersøgelse. Vi holder dig informeret om undersøgelsens forløb.
Spørgsmål om din ordre
Har du spørgsmål om din ordre? Tjek venligst siden med ofte stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret der, er du velkommen til at kontakte os.